نرم افزارهای مشاور املاک

خلاصه
1403/04/27

نرم افزار iOS برای مشاوران املاک ابزاری کارآمد و کاربرپسند است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را مدیریت و به اشتراک بگذارید. با این نرم افزار، شما قادر خواهید بود تا مشخصات کامل ملک‌ها را از جمله اطلاعات مالکین، نوع م



نرم افزار iOS برای مشاوران املاک ابزاری کارآمد و کاربرپسند است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را مدیریت و به اشتراک بگذارید. با این نرم افزار، شما قادر خواهید بود تا مشخصات کامل ملک‌ها را از جمله اطلاعات مالکین، نوع ملک، قیمت، ویژگی‌ها مانند آسانسور و پارکینگ، و وضعیت ملک مانند رهن و اجاره یا فروش، به راحتی ثبت کنید. امکان جستجوی پیشرفته از قبیل جستجو بر اساس رنج قیمت، موقعیت جغرافیایی، یا خصوصیات ملک، ابزاری قدرتمند برای یافتن بهترین گزینه‌های ملکی برای مشتریان شما فراهم می‌آورد. نرم افزار iOS برای مشاوران املاک امکاناتی مانند بایگانی اطلاعات، ثبت تقاضاهای خرید و رهن و اجاره، و مدیریت مشتریان را فراهم می‌سازد. با قابلیت انتقال آسان اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف و بارگذاری سریع اطلاعات بر روی گوشی جدید، همواره به روز بودن اطلاعات املاک در دسترس شماست. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا به دقت و سرعت بالا به نیازهای مشتریانتان پاسخ دهید و مشاوره‌ای موثرتر ارائه دهید.

به شما تبریک می گوییم، دانلود و نصب فوری نرم افزار املاک، نرم افزار ویژه مشاورین املاک، نرم افزار بنگاه املاک، نرم افزار مدیریت مشاور املاک، نرم افزار مشاور املاک برای شما امکان پذیر است.
قابل نصب روی گوشی، کامپیوتر،تبلت، لپ تاپ، تلویزیون و غیره، پشتیبانی از اندروید، آی او اس، ویندوز، اجرا بصورت آنلاین،لینوکس، مک و غیره

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نرم افزار املاک


معرفی وکیل ها به ترتیب ستاره در سایت وکیلان
وکیل پایه یک
وکالت
کرج
وکیل
وکیل پایه یک سیده فاطمه جوادی سیدیان
تبریز
وکیل
وکیل پایه یک هدی سبحانی
تهران
وکیل
محسن صادقی
شیراز
وکیل
وکیل پایه یک دادگستری
نظر آباد
وکیل
مجتبی بهمنی
ساوجبلاغ
09122180831


اگر شما هم وکیل یا موسسه حقوقی هستید و قصد معرفی خود در سایت وکیلان را دارید برای شروع روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «وکیلان» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن وکیل ها به ترتیب ستاره در سایت وکیلان